در خانه های امروزی از سیستم های گرمایشی و سرمایشی مختلفی مانند شوفاژ ها و رادیاتورها استفاده می شود که در واقع به عنوان جزئی جدا نشدنی در تاسیسات منزل به حساب می آیند و بدون شک نمی توان این تاسیسات را از خانه حذف نمود. اما از آنجایی که ظاهر زیبایی نداشته و جاگیر هم هستند درطراحی دکوراسیون داخلی خانه ها مشکل ساز می باشند. از این رو امروزه از رادیاتور های متفاوت با اشکال تزئینی مختلفی استفاده می گردد،که با نام حوله خشک کن شناخته شده و علاوه بر گرما بخشیدن به فضا دارای زیبایی ظاهری هم هستند .

دستگاهی که به نام حوله خشک کن معرفی شده است نوعی رادیاتور می باشد که از آن به صورت معمول در فضای حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود. این نوع رادیاتورها در کنار گرمایش محیط به عنوان یک وسیله دکوری باعث ایجاد یک فضای دکوراتور می شوند. حوله خشک کن هایی که در حمام کاربرد دارند متفاوت از رادیاتور های معمولی بوده و با شکلی زیباتر می توانند گرمایش محیط های کوچک مانند حمام و آشپزخانه را تامین کنند.

از آنجایی که استفاده از یک وسیله گرمایشی گاز سوز در فضای کوچک مانند حمام و سرویس بهداشتی کاری خطرناک و غیر مجاز است به همین خاطر وجود حوله خشک کن در چنین فضاهایی جایگزین مناسب و ایمنی خواهد بود و چون قابل نصب بر روی هر دیواری هستند می توان از آنها برای خشک نمودن حوله ها، دستمال ها و سایر لباس های کوچک که نیاز به جای زیادی ندارند استفاده نمود.

معمولا برای گرمایش حمام های کوچک (کمتر از 3 متر مربع) رادیاتور حوله خشک کن 10 لول کافی است مگر اینکه حمام مذکور در طبقه زیر سقف پشت بام یا دارای پنجره بزرگ باشد ،که در اینصورت باید از حوله خشک کن 14 لول استفاده گردد. برای سرویس های بزرگ تر از مدل 19 لول استفاده می شود.بدیهی است برای حمام های بزرگتر نیز به نسبت افزایش متراژ باید از رادیاتور حوله خشک کن بزرگتر استفاده گردد.

رادیاتورهای حوله خشک کن رهرو ساخته شده از پروفیل های آلومینیومی فابریک کلاس 6060 با بالاترین راندمان حرارتی با تکنولوژی دایکاست تمام اکسترود و پوشش رنگ الکتروستاتیک تولید می شود.

رادیاتورهای حوله خشک کن رهرو، بدلیل طراحی خاص خود، فضای کمی را اشغال می کنند، به همین دلیل می توان از این رادیاتورها، براحتی در حمام و سرویسهای بهداشتی استفاده کرد.

رادیاتورهای حوله خشک کن رهرو در مدل های 10 لول ، 14 لول و … تولید و عرضه می شوند.

فاصله آکس تا آکس هر 4مدل رادیاتورهای حوله خشک کن رهرو، 50 سانتیمتر می باشد